SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dijous, 29 de juny del 2023

MOUSSE D'ESPÀRRECS



INGREDIENTS

  • 250g. espàrrecs de llauna
  • 400 ml.llet Ideal
  • 3 ous
  • sal i pebre

Triturar els espàrrecs la llet i els ous . Posar sal i pebre al gust.

Ho fiques al motlle untat i al forn a bany Maria una mitja hora o el que calgui fins que al punxar surti l'agulla neta. Refredar al motlle . 

Servir a llesques i acompanyat amb una maionesa clareta o una salsa de nous i una mica d'amanida.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada