SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dimarts, 9 de juliol del 2013

PUDING DE PA



Si heu comprat força pa perquè teníeu convidats i resulta que n'ha sobrat molt, no el llenceu.
 Podeu fer unes postres o un berenar per pocs diners.

INGREDIENTS

  • pa eixut (aproximadament uns 200 gr,)
  • 3 cullerades de sucre
  • 3 ous
  • essència de vainilla o si ho preferiu,canyella.
  • llet,  la necessària per xopar el pa.

PREPARACIÓ

Poseu el pa (si pot ser que no hi hagi massa crosta) en remull amb la  llet ensucrada. Deixeu-la una mitja hora, afegiu l'essència i  els ous i bateu-ho tot junt. Poseu-ho  en un motlle untat amb oli o mantega i ho poseu al forn aproximadament 45 minuts. Abans de treure-ho del forn punxeu-ho per assegurar-vos que és cuit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada