SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

divendres, 16 d’agost del 2013

CREMA DE CARBASSA AMB SALMÓ


Fa temps que en els dinars de família, he canviat el clàssic primer plat per una sèrie de petites coses, que sembla que a tots ens va més bé, perquè com que són variades, n'hi ha per a tots els gustos.
En aquest apartat n'aniré posant algunes.

INGREDIENTS

  • 1 porro
  • 1/2 kg. de carbassa
  • 10 cl.crema de llet
  • 100  gr. salmó,fumat o marinat
  • 50 gr. mantega

PREPARACIÓ

Sofregir en la mantega, el porro tallat petit,quan ja estigui una mica tou, afegir-hi la carbassa també molt petita, donar-li unes voltes, afegir aigua que just ho cobreixi i fer bullir lentament fins que estigui cuita. Triturar ben fi i afegir la crema de llet; deixar refredar.Salpebrar al gust.
Per servir, posar-ho en petits bols, amb encenalls de salmó a sobre.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada