SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 30 de març del 2014

OUS REMENATS AMB XAMPINYONS


INGREDIENTS

1 safata de xampinyons laminats de 250 gr.
3 ous
sal
pebre
all
julivert
3 cullerades d'oli

PREPARACIÓ

Si els xampinyons són molt grossos, talleu-los per la meitat, saleu i empebreu i poseu-los en una paella amb la mica d'oli a foc ben baix, tapat perquè es facin.Quan estiguin  mig cuits, afegiu l'all i julivert  ben trinxats,i acabeu de coure.Bateu els ous i feu el remenat coent-lo al vostre gust

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada