SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 31 d’agost del 2014

VEDELLA AMB BOLETS I CASTANYES



  INGREDIENTS

1/4 de  kg. de tapa plana o tall que es pela de vedella
2 dotzenes de castanyes torrades i pelades
200 gr. de bolets
1 ceba
2 tomàquets madurs
1 gra d'all
farina
oli
aigua
sal

PREPARACIÓ

Netejar i bullir els bolets fets a trossos.
Enfarinar i fregir la car.
Passar lòli de fregir la carn a una cassola i fer-hi el sofregit amb la ceba,l'all i el tomàquet
Quan estigui ben fet, afegir-hi una mica d'aigua i quan arrenqui el bull, tirar-hi les castanyes,deixar coure 5 minuts i a continuació posar-hi la carn i els bolets-Si el suc no arriba a cobrir justet tots els ingredients, afegir una mica més d'aigua. Que faci xup xup uns 15 o 20 minuts i llestos.
.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada