SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

divendres, 27 de maig del 2016

MAGDALENES CASOLANES


INGREDIENTS

2 ous
175 gr. sucre
60 ml.llet
190 oli
210 gr. farina
2 culleradetes de mel
5 gr. llevat Royal
ratlladura d'una llimona
1 pols de sal

PREPARACIO

Batre els ous amb el sucre durant 5 minuts, barrejar-hi la llet, la mel i l'oli poc a poc, sense deixar de batre, afegir-hi la farina barrejada amb el llevat, la sal i per últim la ratlladura de llimona continuar batent un minut i deixar reposar a la nevera durant 24 hores.
L'endemà treure de la nevera, batre un moment i posar als motlles,ensucrar una mica `per sobre i posar al forn preescalfat a 250º i abaixat a 190º,uns 14 minuts..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada