SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dilluns, 15 de maig del 2023

BACALLA AMB PESOLS I CARXOFES

 INGREDIENTS: Les quantitats les decidiu en funció del nombre de gent ( i la gana que tinguin)

  • bacallà remullat del tall que t'agradi
  • carxofes tallades a grills
  • pèsols
  • ous durs
  • ceba ,tomàquet,pel sofregit
  • oli

Enfarinar i fregir el bacallà. Amb l'oli sobrant preparar el sofregit . Quan està ben fet, posar-hi una mica d'aigua i les verdures i que cogui. Salar. Quan ja siguin quasi cuites, es posa el bacallà i els ous durs partits per la meitat. Es deixa un parell de minuts i ja està. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada