SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dissabte, 11 de maig del 2013

ALBERGÍNIES FARCIDES


INGREDIENTS.


  • 2 albergínies
  • 1 ceba de Figueres
  • 200 gr. de tomàquets madurs,sense pell ni llavors
  • 150 c.c de vi negre
  • 50 gr. xampinyons
  • 50 gr. pa ratllat
  • 50 gr. formatge fresc
  • 50 gr. formatge Feta
  • 50 gr.  parmesà ratllat
  • 2 ous
  • all,oli d'oliva,sal,pebre, sucre,pebre vermell,orenga i julivert trinxat.
 PREPARACIÓ.
  
Partir les albergínies pel mig,al llarg i posar-les al forn.
En una paella,posar-hi una mica d'oli i afegir-hi la ceba i els xampinyons,deixant-ho estofar a foc baix,posar-hi el tomàquet ratllat,la sal i el sucre i que cogui..
Hi afegirem la polpa de les alberginies que haurem escalivat, gardant les pells senceres per tal de poder-les omplir,donar unes voltes i afegir el vi, a continuació anar-hi posant els formatges a trossets petits,els pebres,les herbes,  i per últim el vi i el pa ratllat.Donar un parell de voltes i posar-hi els ous batuts Ja ho podem treure del foc i amb una cullera
omplim les pells amb el farcit i posem el formatge ratllat per sobre.
Al forn a 180 uns 10 - 15 minuts o fins que s'hagi gratinat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada