SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dissabte, 11 de maig del 2013

PA DE BOLETS


INGREDIENTS.
 
  •         300 gr.de bolets variats
  •         200 gr. de farina
  •         1  cullerada sopera de llevat
  •         3 ous
  •         100 gr. formatge Emmental ratllat
  •         2 escalunyes
  •         75 c.c. de llet
  •         100 c.c. oli d'oliva
  •         30 gr de sèsam
  •         all, julivert, sal i pebre

PREPARACIÓ

Posar els bolets en una paella ,tapats i amb poc foc,`perquè suin i quan estiguin,treure'ls i deixar-los escòrrer; en la mateixa paella sofregir l'escalunya, l'all i julivert i afegir-hi els bolets.
En un bol, posar-hi els ous i batre,afegir la farina barrejada amb el llevat, la llet, l'oli, el formaatge i els bolets, una cosa darrere l'altre, salpebrar i posar en un motlle allargat (com els de fer plum cake)  i espolsar el sèsam per sobre.
Ja es pot posar al forn escalfat a 175 º uns 45 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada