SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dimecres, 22 de maig del 2013

ENCENALLS


La meva àvia, que és qui m'ho va ensenyar, en deia virutas.

INGREDIENTS
  • 200 gr. de farina
  • 3  cullerades d'aigua
  • 3 cullerades de llet  
  • 3 cullerades  d'oli
  • 1 cullerada d'anís

PREPARACIÓ

Barrejar bé tots els ingredients i quan sigui una massa llisa
que no s'enganxi a les mans,estirar-la amb el corró el més fina possible, ja que d'això dependrà que al fregir es bufin; tallar a  tires desiguals i fregir en oli abundant.
S'ha de tenir tota la pasta tallada abans de fregir, a no ser que siguin dues persones ,perquè es fan molt ràpidament i no s'és a temps de treure'n unes i posar-hi les altres.
Es posen sobre un paper de cuina perquè escorrin l'oli sobrant i al portar-les a la taula empolsar-les de sucre llustre

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada