SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 9 de juny del 2013

GALETES SENSE FARINA


INGREDIENTS
  • 2 clares d'ou
  • 125 gr. d'ametlla molta
  • 150 gr. de sucre
  • ratlladura d'una llimona


PREPARACIÓ

Barrejar l'ametlla,el sucre i la llimona amb les clares muntades, posar un full de paper de forn a la plata i anar fent muntanyetes de pasta, aplanant-les una mica amb la ma.
Posar al forn a 180º uns 15 - 20 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada