SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dilluns, 3 de juny del 2013

PA DE FORMATGE

INGREDIENTS
  • 300 gr. de farina
  • 25 gr. de llevat de forner
  • 175 c.c. d'aigua una mica tèbia
  • 1 cullerada sopera d'oli
  • 1/2  cullerada sopera de sucre
  • 1/2   cullerada sopera de sal
  • 50 gr. de formatge ratllat
PREPARACIÓ

Posar la farina en un bol i afegir-hi l`aigua amb el llevat i el sucre desfets,remenar, afegir l'oli i la sal i amassar força estona; deixar reposar,tapada amb un drap, uns 20 minuts.
Tornar a amassar afegint-hi 2/3 del formatge, treballar bé,repartir la massa en quatre parts formar panets,posar-los en una placa de forn i deixar créixer en un lloc tebi ,uns 25 minuts.
Posar la resta del formatge a sobre dels panets i enfornar, uns 25 - 30m minuts amb el forn al màxim(250º)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada