SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dilluns, 17 de juny del 2013

ALBERGÍNIES AL FORN

INGREDIENTS

  • 4 albergínies
  • 1 kg. de tomàquets madurs
  • 100 gr. de formatge ratllat

PREPARACIÓ

Tallar les albergínies a rodanxes no massa gruixudes, salar-les i deixar en una escorredora perquè deixin anar l'aigua.
A banda, fer una salsa amb els tomàquets sense pell ni llavors.
Fregim les albergínies, les deixem damunt d'un paper de cuina perque treguin l'oli sobrer i les anem posant en una plata que vagi al forn fent capes d'albergínia,tomàquet i formatge acabant amb el formatge i poseu a gratinar.


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada