SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dissabte, 7 de desembre del 2013

FORESTIER (PA DE BOLETS)


INGREDIENTS


  • 300 gr. de bolets variats
  • 200 gr. farina
  • 1 cullerada sopera de llevat
  • 3 ous
  • 100 gr. de formatge Emmental ratllat
  • 2 escalunyes
  • 7 5 ml. llet
  • 100 ml. oli d'oliva
  • 30 gr. sèsam
  • julivert, sal i pebre
PREPARACIÓ

Posar els bolets en una paella amb una mica d'oli i tapar perquè suin. Escorrer i en la mateixa paella sofregir l'escalunya, l'all i julivert, afegir els bolets fins que estigui sofregit i apartar.
En un bol batre els ous, afegir la farina amb el llevat, la llet, l'oli i el formatge, quan estigui ben incorporat tot, afegir-hi els bolets i salpebrar.Posar la massa en un motlle i posar el sésam per sobre.Al forn a 170º uns 40 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada