SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

divendres, 6 de desembre del 2013

CONILL AMB BOLETS SITAKE


INGREDIENTS
  • 1 conill
  • 150 gr. de bolets sitake
  • 1 ceba
  • 2 cullerades de salsa de soja
  • 1 cullerada de maizena
  • oli
  • sal i pebre
  • aigua
PREPARACIÓ

Rentar i salpebrar el conill tallat a trossets i daurar en una cassola amb una mica d'oli .Apartar i en el mateix oli sofregir la ceba trinxada. Quan ja és cuita,  posar-hi la maizena,la salsa de soja i el conill.Cobrir d'aigua i deixar coure uns 20 minuts.Rectificar de sal,si s'escau , i afegir-hi els bolets laminats. Deixar coure a foc baix uns altres 20 minuts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada