SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 29 de desembre del 2013

ALBERGÍNIES FARCIDES


INGREDIENTS

  • 2 albeergínies
  • 1 ceba de Figueres
  • 150 ml.de vi negre
  • 200 gr. tomàquets madurs pelats i sense llavors
  • 50 gr. de pa ratllat
  • 50 gr. formatge fresc 
  • 25 gr. formatge feta
  • 50 gr.parmesà
  • 50 gr. xampinyons
  • 2 ous
  • llet,oli,sal,pebre vermell dolç, orenga i julivert trinxat.
PREPARACIÓ

Netejar les albergínies, partir al llarg per la meitat i marcar alguns talls a la polpa per tal de que es coguin millor Posar al forn a 170º fins que estiguin toves.
En una paella ofegar la ceba amb oli, a poc a poc,quan ja gairebé estigui ,afegir els xampinyons trinxats amb la polpa de les  albergínies que haurem tret de les pells tenint conte de no trencar-les.
Coure lentament, afegir el tomàquet ,salpebrar i ensucrar lleugerament. Condimentar amb el pebre vermell i
l'orenga,afegir el vi negre i deixar evaporar l'alcohol.
A part, fer una pasteta amb la llet i el pa ratllat i fora del foc barrejar amb els formatges fresc i feta, els ous batuts i el julivert.Afegir a la paella.
Amb aquesta farça, anar omplint les pells de les albergínies,tirar-hi el parmesà per sobre i gratinar al forn. 

  .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada