SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 31 d’agost del 2014

PETXINES DE LLUÇ



INGREDIENTS


  • 400 gr. de lluç, sense pell ni espines.
  • 40 gr mantega
  • 50 gr. farina
  • 1/2 l. llet
  • 150 grams gambes pelades
  • 50 gr formatge ratllat
  • sal
  • pebre .
PREPARACIÓ

Bullir el lluç,no deixant-lo coure gaire 
perquè no quedi massa  sec.
En una paella poseu la mantega a desfer i tireu-hi el peix, aixafant-lo amb una forquilla, hi tireu la farina i quan estigui incorporada, la llet  Salpebrar al gust..Coure anant remenant sense parar, uns cinc minuts . Ha de quedar una pasta una mica més clareta que la de croquetes, si cal, s'hi pot tirar més llet o farina.
Jo ho poso en petxines de nècora ( en venen en algunes peixateries dels mercats).
A sobre hi posem algunes gambetes bullides i formatge ratllat, i ho posem a gratinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada