SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 19 d’octubre del 2014

LLAGOSTINS AL CAVA



INGREDIENTS

2 kg. de llagostins
1 ampolla de cava
1 kg. cebes
sal
pebre
oli

PREPARACIO

Rentar els llagostins i tallar-los els ulls i els bigotis, Macerar amb sal i pebre
Trinxar la ceba i caramelitzar-la, afegir un got de cava i deixar coure uns ,minuts .Posar els llagostins a la cassola, donar una volta i acabar de tirar-hi el cava, Fer que evapori,ràpid i poc temps, perquè els llagostins no coguin massa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada