SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 27 d’octubre del 2013

TALLARINES AMB ROSSELLONES



INGREDIENTS
  • 400 gr. tallarines
  • 400 gr. rossellones
  • 1 gra d'all
  • julivert
PREPARACIÓ

Bullir la pasta, escorrer i reservar.
Posar les rossellones una estona en aigua salada per tal de que treguin la sorra ,rentar-les i posar al foc amb poqueta aigua .
Trinxar l'all i julivert abundant i tirar-ho damunt de les petxines amb dues cullerades d'oli ,tapar i abaixar el  foc fins que totes siguin obertes.Acte seguit,abocar-hi les tallarines, donar un parell de voltes i llestos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada