SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

divendres, 28 de febrer del 2014

POLLASTRE AL GRUYERE


INGREDIENTS

q  1 Pollastre
q  50 gr farina
q  50 gr mantega
q  ¼ llet
q  sal pebre
q  200 gr gruyere ratllat

PREPARACIÓ

 Salar i empebrar el pollastre i rostir-lo.
 5 minuts abans de treure’l del foc tirar-hi  un raig de conyac i encendre'l. Deixar-hi una mica de suc i     barrejar-hi la beixamel feta amb la farina, la mantega i la llet.
Posar els trossos de pollastre en cassoletes individuals la salsa per sobre i al damunt 50 grams de formatge ratllat  en cada una  i gratinar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada