SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

divendres, 14 de febrer del 2014

POLLASTRE A LA TARONJA



INGREDIENTS


1 pollastre
1 ceba grossa
2 pastanagues
3 taronges
1 got d'aigua
3 cullerades de sucre
1 copa de conyac
oli,sal i pebre

PREPARACIÓ

Salar i empebrar el pollastre tallat a trossos i posar-lo a enrossir en una cassola amb una mica d'oli.Quan sigui ros, afegir-hi la ceba i la pastanaga tallades menudes i coure a foc baix una 20 minuts.
Per una altra banda,bullir les pells de la taronja que haurem tallat en juliana fina,sense gens del blanc,en l'aigua i el sucre fins que sigui ben tova.
En aquest moment s'afegeix a la cassola del pollastre,tirant-hi la copa de conyac i es flameja ,s'hi afegeix una mica d'aigua i es fa coure uns minuts.
A part , es fan bullir uns grills de taronja amb una mica d'aigua i sucre uns 2 minuts i es deixa macerar durant mitja hora..Acte seguit es treu tota la bresa de la cassola i es passa pel colador xinès, es tira la salsa per sobre del pollastre així com els grills de taronja ,donar un parell de voltes i a servir.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada