SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 19 d’octubre del 2014

AMANIDA AMB SEITONS I TARONJA


INGREDIENTS

1 escarola
3 taronges
12 filets de seitó en vinagre
50 gr.de nous trencades
2 c. soperes d'olivada
oli
sal
pebre
vinagre de xeres

PREPARACIÓ

Pelar les taronges i anar traient la pell que separa cada grill.
En una plàtera posar l'escarola, col-locar els seitons per sobre,repartir els grills de taronja per tot el voltant i tirar-hi les nous fetes a bocinets petits
Amb tots els altres ingredients fer una vinagreta i amanir.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada