SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

diumenge, 19 d’octubre del 2014

GOTETS DE IOGUR I FRUITA



INGREDIENTS

2 peres2 pomes
100 gr. de mantega
4 cullerades de sucre
2 iogurts naturals
4 cullerades soperes de dulce de leche
canyella en pols

PREPARACIÓ

Pelar la fruita i fer-la a trossets petits.
En dues paelles posar-hi la mitat de la mantega i el sucre a cada una i caramelitzar les fruites per separat.
Quan estigui la fruita,ja es poden anar muntant els gotets.
Al fons, dues cullerades de iogur, a sobre una cullerada de dulce de leche, a continuació posar-hi les dues fruites i una mica de canyella per sobre.
Si es vol,s'hi pot posar una branca de canyella per decorar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada