SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dilluns, 15 de maig del 2023

ARROS DE BACALLA I CARXOFA

 INGREDINETS

  • bacallà esqueixat remullat poca estona
  • arròs
  • sofregit de ceba i tomàquet
  • carxofes
  • aigua bullint

Primer de tot preparem el sofregit  , afegir-hi el bacallà i  quan ja està hi posem l'arròs. Un parell de voltes i l'aigua bullint i la carxofa a talls.

Coure el temps que calgui segons l'arròs i el gust de cadascú. Amb la sal del bacallà potser n'hi ha prou però al final tastar  per si cal arreglar-ho.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada