SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dilluns, 15 de maig del 2023

FLAM DE VERDURES

 INGREDIENTS

  • Ensaldilla rusa cuita
  • llet
  • ous
  • sal i pebre
  • maionesa o salsa rosa per acompanyar/fguarnir

 Barreges en la proporció 200 ml de llet /1 ou la quantitat que necessitis per l'ensaladilla que hagis preparat. Salpebrar.

Posar en un motlle de plum cake i fer coure al forn durant mitja hora i provar de cuit.

Treure del motlle quan sigui fred i servir fet a talls. Guarnir amb la salsa


Acompanyar amb maionesa o salsa rosa per guarnir.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada