SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dilluns, 15 de maig del 2023

PEUS DE PORC GUISATS




 INGREDIENTS

  • 1 peu per persona obert per la meitat
  • ceba
  • tomàquet
  • all
  • oli,sal,
  • patates
Bullir els peus amb aigua i sal com a mínim mitja hora i provar. Deixar fins que siguin tous. Escórrer i guardar l'aigua de coure.

Fer un sofregit amb ceba,tomàquet i all, molt poc a poc i ben cuit. Tirar els peus i les patates tallades. Afegir una mica d'aigua de coure els peus, només la necessària però que no quedi aigualit.

Coure fins que les patates siguin cuites. Quan es treu del foc, picar un gra d'all aclarit amb suc i tirar-lo  per sobre sense fer-ho coure.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada