SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dimecres, 28 d’agost del 2013

PASTIS DE PORROS AMB NOUS

INGREDIENTS

  • 50 gr. formatge ratllat
  • 1 manat de porros
  • 100 gr. de nous
  • 3 ous
  • 100 gr. cema de llet
  • 1 full de pasta brisa

PREPARACIÓ

Tallar els porros petits i estofar amb mantega.
Batre els ous , barrejar amb la crema de llet i afegir-hi els porros.
Forrar el motlle amb la pasta brisa,punxar el fons i posar el farciment a dins,escampar per sobre el formatge ratllat i les nous trinxades.
Posar al forn preescalfat a 175º uns 15 minuts aproximadament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada