SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dissabte, 31 d’agost del 2013

PLUM CAKE D'ESPÈCIES

INGREDIENTS
  • 100 gr. de mantega
  • 125 gr.de sucre
  • 2 ous
  • 1 culleradeta de les de cafè de vainilla
  • 100 gr. d'ametlla ratllada
  • 1 culleradeta de canyella
  • 1/2 culleradeta de coriandre
  • 1/2 culleradeta de cardamom
  • 1/2 culleradeta de gingebre en pols
  • 125 gr. de farina
  • 2 cullerades soperes de llevat en pols
  • clau en pols només una espolsada
  • 1 cullerada de rom
PREPARACIÓ

Treballar la mantega amb el sucre i quan estigui ben cremós anar-hi afegint ,un a un i remenant,la vainilla,els ous,l'ametlla,les espècies, la farina amb el llevat i per últim el rom.
Posar-ho en un motlle dels de plum cake, que tindrem untat i enfarinat i al forn pre-escalfat a 200º,uns 10 minuts,tapar amb un paper d'alumini i deixar 30 minuts més a 150 º

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada