SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dimecres, 28 d’agost del 2013

POLLASTRE AMB GAMBES

INGREDIENTS
  • 1 pollastre
  • 1/4 de kilo de gambes
  • 1 ceba
  • 1/2 kilo de tomàquets
  • 30 gr. d'avellanes
  • 30 gr. d'ametlles
  • 1 copa de conyac
  • oli
PREPARACIÓ

Fregir el pollastre i les gambes.
Fer un sofregit amb la ceba i el tomàquet i afegir a la cassola del pollastre i les gambes.Fer una picada  amb les ametlles i avellanes, desfer-la amb una mica d'aigua i tirar-ho també a la cassola.Tirar-hi el conyac i flamejar. Coure 1/2 hora a foc lent i tapat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada