SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dissabte, 31 d’agost del 2013

TRUFES DE FORMATGE

INGREDIENTS
  • 100 gr. mantega
  • 200 gr. formatge d'untar
  • 50 gr. de formatge blau o Roquefort o Gorgonzola
  • julivert trinxat
  • pebre vermell
  • granet d'ametlla torrada
  • sal
  • pebre
PREPARACIÓ

          Barrejar els dos formatges i la mantega, fins que estigui ben emulsionat. afegir el pebre i una mica de sal.. Deixar una estona a la nevera perquè agafi cos i fer boletes més aviat petites. Quan les tinguem totes formades, les arrebossarèm amb el que més ens agradi. Jo en vaig fer unes quantes amb pebre vermell, unes altres amb julivert trinxat molt petit, i unes altres am l'ametlla, però hi ha moltes variacions possibles. A l'hora de servir, fa molt bonic posar-les en càpsules de paper com les de les magdalenes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada