SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dijous, 24 d’octubre del 2013

AMETLLATS


INGREDIENTS


  • 200 gr. ametlla ratllada
  • 100 gr. sucre
  • 1 ou
  • ratlladura de llimona
PREPARACIÓ

Barrejar tots els ingredients fins aconseguir una massa que es pot treballar amb les mans.Anar agafant trossets de pasta, fer boletes i aixafar-les,col.locar al damunt una ametlla sencera crua i posar-les en una safata. Posar-la al forn  uns 15-20 minuts a 80º. Han de sortir dauradetes dels cantons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada