SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dijous, 10 d’octubre del 2013

LLESQUETA DE PA AMB TOMÀQUET



INGREDIENTS
  • llesquetes de pa mig torrades
  • tomàquet madur
  • alfàbrega fresca
  • oli i sal
PREPARACIÓ

Pelar els tomàquets, treure les llavors i tallar a dauets. En un bol posar-hi el tomàquet i tirar-hi la sal i l'oli deixant-ho marinar una bona estona.Al anar a servir, posar una bona cullerada de tomàquet a sobre de la llesca i escampar l'alfàbrega ben trinxada per sobre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada