SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

divendres, 4 d’octubre del 2013

SOPA DE CARBASSA AMB LLET DE COCO




INGREDIENTS

  • 3/4 de kilo de carbassa
  • 1 manat de cebes tendres
  • 1 pastanaga
  • 3 cullerades de mantega
  • 1 cullerada petita de gingebre fresc ratllat
  • 1 l. de caldo vegetal
  • sal, pebre, nou moscada i canyella en pols
  • 1 gra d'all 
  • 150 gr.de crema de llet
  • 1 llauna de llet de coco

PREPARACIÓ

Pelar i treure les llavors de la carbassa i tallar-la a daus petits. Reservar..Pelar les cebes i la pastanaga i ta-llarles petites també. Sofregir la ceba amb la mantega i quan sigui toveta, afegir la carbassa, la pastanaga i el gingebre i donar unes quantes voltes ,durant uns dos minuts.Afegir el brou, la sal, les espècies i l'all molt trinxat.Tapar i coure 20 minuts.
Quan és cuit,escórrer-ho i reservar el suc per si ens fa falta després.Triturar fins fer un puré , afegir la crema de llet i la llet de coco.Fer bullir un minut, rectificar de sal i pebre i servir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada