SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dimecres, 9 d’octubre del 2013

POP A LA GALLEGA


INGREDIENTS


  • patates
  • llet
  • manteg
  • pop cuit
  • pebre vermell ( a mi m'agrada fumat)
PREPARACIÓ

Bullir les patates i aixafar-les,afegint-hi una mica de llet i mantega.
Tallar les potes del pop a rodanxes.
En un bol petit o en una cullera de les de presentar aperitius,posar-hi un fons de puré de patata i a sobre una rodanxa de pop , espolsar per sobre una mica de pebre vermell i una gota d'oli d'oliva.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada