SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dimecres, 9 d’octubre del 2013

HUMUS


INGREDIENTS


  • 900 gr. de cigrons
  • 75 gr. suc llimona
  • 75 gr. oli d'oliva
  • 1 gra d'all
  • 2 cullerades de tahina
  • 1/2 got d'aigua
  • 1/2 culleradeta de comí molt
  • sal
  • pebre
PREPARACIÓ

Poseu a la batedora, els cigrons,el suc de llimona,l'all trinxat i la tahina ,fins que quedi tot ben barrejat. Afegir-hi l'aigua per tal de que quedi una crema fina, posar-hi el comí, la sal i el pebre. Posar-ho en un bol i tirar-hi un rajolí d'oli per sobre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada