SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dijous, 24 d’octubre del 2013

GALETES AL CACAU



INGREDIENTS

  • 225 gr. de farina
  • 25 gr.de cacau pur en pols
  • 115 gr. de mantega
  • 2 cullerades de llet
  • 65 gr. de sucre glaç
PREPARACIÓ

Barrejar la mantega amb el sucre remenant bé fins que estigui totalment suau. Afegir progresivament la farina alternant amb la llet fins aconseguir una massa homogènia i esponjosa.
Estirar amb el corrró deixant-la d'un gruix de 1/2 cm, i anar tallant les galetes i posant-les en una plata al forn
a 175 º uns 20-25 minuts.

Si no es volen amb cacau,se suprimeix el cacau i s'afegeixen 25 gr.més de farina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada