SABEU QUÈ?

Vet aquí que un bon dia,una de les meves filles va decidir - per mí - que jo faria un blog de cuina i com que sempre m'ha agradat
molt estar a prop dels fogons, vaig acceptar. Encara que a la meva edat - en tinc 86 -no crec que pugui ajudar ningú i que potser en els blogs de cuina ja s'ha dit tot, aquí estic i aniré escrivint tot el que he fet durant aquests anys.

dijous, 24 d’octubre del 2013

ROSQUILLES D'ANIS


INGREDIENTS

la mateixa quantitat de:
  • oli
  • sucre
  • anís
  • farina la que faci falta per fer una massa moldejable.
  • un grapadet de matafaluga
PREPARACIÓ

Barrejar tots els ingredients fins que estiguin ben emulsionats.
Anar fent boletes,aixafar-les i fer un xurro, que enganxarèm per les puntes,formant la rosquilla.
Posar-les en una plata al forn uns 25 minuts a 175º.




1 comentari:

  1. Bon dia!
    Què treballadora...!! veig que tan aviat com vas arribar a casa teva vas penjar les teves meravelloses galetes!!! Gràcies, les faré ... però no sé si em sortiran tan bones com les teves!
    Un petó

    ResponElimina